La primero jornada de l'Inter-Illes 2007 s'està desenvolupant d'acord amb la planificació esperada. Ahir capvespre els joves esportistes i voluntaris varen viure una magnifica cerimonia d'inauguració.
Amb la presència de nombroses autoritats, entre les quals estaven la presidenta del Consell Insular de Menorca, Joana Barceló i el Conseller de Presidència del Govern Balear Albert Moragues, la cerimonia va donar inici a aquest IV Trobada d'esport adaptat a Menorca.Aqui teniu alguns retalls de premsa de l'event. tot just disposem de dades i resultats els anirem publicant.
Club Vidalba

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada