dimarts, 25 de setembre del 2007

Inter-Illes 2007

Ja ens hem posat en marxa per començar una nova edició de l'Inter-Illes.
Aquesta 4ª edició a Menorca, el propers 12, 13 i 14 d'Octubre.
us mantindrem informats.
Salutacions cordials